!!! POZOR OD 1.3.2021 do odvolání ODESÍLÁM ZÁSILKY 1-2x TÝDNĚ !!!

!!! Z DŮVODU UZAVŘENÍ POBOČKY ČESKÉ POŠTY V NAŠÍ OBCI, DÍKY NOVÝM NAŘÍZENÍM VLÁDY PROTI ŠÍŘENÍ COVID-19 !!!

DĚKUJI ZA POCHOPENÍ

PŘEPRAVA ZBOŽÍ

ČESKÁ REPUBLIKA

Dopravce Česká pošta

Zásilky jsou zasílány doporučeně.

Zboží skladem expeduji během 2-3 pracovních dní od obdržení peněžní částky na účet,

v případě objednávky na dobírku expeduji nejdéle do 3 pracovních dnů.

Cena za přepravu je účtována ve výši 90,- Kč až 140,- Kč/ dle druhu a váhy zboží/.

Při platbě na dobírku je účtován příplatek 50,-Kč 

---

Při dopravě na Slovensko nebo jiných zemí EU je poštovné individuálně účtováno - navýšené dle tarifu České pošty.

Platby za objednávky z jiných zemí jsou přijímány pouze bankovním převodem /v eurech - částka bude stanovena dle aktuálního kurzu Fio banky v ČR/. Pokud bude platba z jiné země zasílána v jiné měně než euro, bude připočten poplatek stanovený danou bankou.

---

Osobní odběr ZDARMA /místo Ostroměř/ - platba předem bankovním převodem, nelze hotově na místě.

NOVĚ lze domluvit ZDARMA DOPRAVU - osobní dovoz do měst - Nová Paka, Hořice v Podkr., Jičín a popř. jejich blízkého okolí.

---

REKLAMACE U ČESKÉ POŠTY

Po obdržení zboží prostřednictvím České pošty si zboží pečlivě zkontrolujte.

V případě, že při převzetí zboží od České pošty je zboží poškozeno a poškození zboží vzniklo evidentně při přepravě v rámci poštovní služby (poškozený transportní obal apod.), zboží nepřebírejte a uplatněte reklamaci u České pošty dle Poštovních a obchodních podmínek České pošty. Je nutné nahlásit, že reklamaci bude vyřizovat prodejce. Ihned nás informujte a zašlete nám fotografii poškozeného zboží na e-mailovou adresu. My zajistíme průběh reklamace u České pošty a o výsledku vás budeme informovat.

V případě, že zjistíte škody, které byly způsobeny přepravou, až při otevření balíku doma, uplatněte tzv. dodatečnou reklamaci na své pobočce České pošty. Tato reklamace musí být podána nejdéle do 2 pracovních dnů po dodání zásilky. Osoba reklamující škodu musí předložit poškozenou zásilku se všemi obalovými materiály. V tomto případě řeší reklamaci s Českou poštou zákazník.

BALENÍ ZBOŽÍ

Všechny výrobky vám budou až na vyjímky doručeny jako jeden kus. Zboží je baleno do speciálních materiálů proti poškození při přepravě.